Stacks Image 906
Stacks Image 962
Stacks Image 854
Stacks Image 857
Stacks Image 939
Stacks Image 847
Stacks Image 850
Stacks Image 943
Stacks Image 928
Stacks Image 861
Stacks Image 947
Stacks Image 932
Stacks Image 935
Stacks Image 952
Stacks Image 955
Stacks Image 958
Ieder jaar haalt De Nieuwe Kerk een uniek religieus en/of spiritueel meesterwerk naar Nederland, om dat een maandlang te presenteren helemaal alleen, in de magistrale setting van deze gotische kerk. Bij voorkeur gaat het om een werk dat nooit eerder in Nederland te zien is geweest; klassiek of heden­daags, binnen- of buitenlands, christelijk, islamitisch of boeddhistisch.

Door Beukers Scholma gerealiseerde campagnes en tentoonstellingsbeletteringen voor Meesterwerk: The Last Supper (pink) van Andy Warhol , Calvary van Marc Chagall, Fire Woman en Tristan’s Ascension (The Sound of a Mountain Under a Waterfall) van Bill Viola, Triptych – In Memory of George Dyer van Francis Bacon, Pentecostés (Pinksteren) van El Greco, Gazing Ball Painting van Jeff Koons.
soort project publiciteitscampagnes
betreft flyers, banieren, borden, affiches, uitnodigingen, advertenties, tentoonstelingsbeletteringen
werkzaamheden ontwerp, realisatie, productie

in opdracht van De Nieuwe Kerk Amsterdam
gastconservator Gijs van Tuijl

lithografie Marc Gijzen
productie Vertical Vision, Riwi Collotype, AD Mercurius, GrafiPlaza , Muller, Zalsman