De Nieuwe Kerk Amsterdam

Identiteit | Huisstijl

Stacks Image 3816
Stacks Image 3839
Stacks Image 1189
Stacks Image 3385
Stacks Image 5919

600 jaar De Nieuwe Kerk Amsterdam
De meest bezochte kerk van Nederland bestaat 600 jaar. Dat wordt herdacht en gevierd met een nieuwe, spannende programmering.
Ter gelegenheid hiervan is een feestelijke, tijdelijke identiteit ontwikkeld. Het statige blauw van de – eveneens door Beukers Scholma ontwikkelde – bestaande identiteit is consequent vervangen door opvallend en feestelijk rood. Op het bestaande logo is een simpele ingreep gedaan door de extra informatie letterlijk toe te voegen.
soort project identiteit, huisstijl
betreft o.a. beeldmerk, briefpapier, envelop, persmap, banieren, informatieborden
werkzaamheden ontwerp, realisatie

in opdracht van De Nieuwe Kerk Amsterdam
druk AD Mercurius
beukers scholma
Stacks Image 3929
nieuwe gracht 40, 2011 ng haarlem
beukers scholma
nieuwe gracht 40, 2011 ng haarlem