De Nieuwe Kerk Amsterdam
Publiciteitscampagne











Rome | De droom van keizer Constantijn
Kunstschatten uit de Eeuwige Stad
Kunstschatten uit de Eeuwige Stad
Een tentoonstelling over kunstschatten uit het antieke Rome van de vierde eeuw vraagt om een klassieke vormgeving. Centrale figuur is keizer Constantijn de Grote. In zijn droom werd hem de overwinning op zijn rivaal aangekondigd, als hij openlijk zijn steun betuigde aan de christelijke god. Zo geschiedde en het hele openbare leven in Rome raakte binnen enkele decennia doordrongen van het christendom. Een revolutie met immense invloed op de mondiale godsdienst en cultuur.
Minstens zo immens is de 3 meter hoge kopie van zijn hoofd én zijn rechterhand met opgeheven wijsvinger die hier te zien zijn. Zij vormen de belangrijkste beelddragers in de campagne.
Minstens zo immens is de 3 meter hoge kopie van zijn hoofd én zijn rechterhand met opgeheven wijsvinger die hier te zien zijn. Zij vormen de belangrijkste beelddragers in de campagne.
soort project publiciteitscampagne
betreft affiches, folders, flyers, brochures, banieren, borden, uitnodigingen, persmap, animatie, Ster & Cultuur-spot, ansichtkaart, badge, advertenties, placemat, banners
werkzaamheden ontwerp, realisatie
in opdracht van De Nieuwe Kerk Amsterdam
fotografie Erik en Petra Hesmerg
productie Vertical Vision, Riwi Collotype, Zalsman, Muller, Cultuur Enzovoort, John Bake Postproduction
informatie www.nieuwekerk.nl
betreft affiches, folders, flyers, brochures, banieren, borden, uitnodigingen, persmap, animatie, Ster & Cultuur-spot, ansichtkaart, badge, advertenties, placemat, banners
werkzaamheden ontwerp, realisatie
in opdracht van De Nieuwe Kerk Amsterdam
fotografie Erik en Petra Hesmerg
productie Vertical Vision, Riwi Collotype, Zalsman, Muller, Cultuur Enzovoort, John Bake Postproduction
informatie www.nieuwekerk.nl
beukers scholma
nieuwe gracht 40, 2011 ng haarlem
nieuwe gracht 40, 2011 ng haarlem