De Nieuwe Kerk Amsterdam

Publiciteitscampagne

Stacks Image 3816
Stacks Image 3839
Stacks Image 1189
Stacks Image 3385
Stacks Image 21989
Stacks Image 21992
Stacks Image 5919
Stacks Image 23321
Stacks Image 19473
Stacks Image 22119
de_nieuwe_kerk_rome_11
Stacks Image 22134
Stacks Image 23339
Rome | De droom van keizer Constantijn
Kunstschatten uit de Eeuwige Stad
Een tentoonstelling over kunstschatten uit het antieke Rome van de vierde eeuw vraagt om een klassieke vormgeving. Centrale figuur is keizer Constantijn de Grote. In zijn droom werd hem de overwinning op zijn rivaal aangekondigd, als hij openlijk zijn steun betuigde aan de christelijke god. Zo geschiedde en het hele openbare leven in Rome raakte binnen enkele decennia doordrongen van het christendom. Een revolutie met immense invloed op de mondiale godsdienst en cultuur.

Minstens zo immens is de 3 meter hoge kopie van zijn hoofd én zijn rechterhand met opgeheven wijsvinger die hier te zien zijn. Zij vormen de belangrijkste beelddragers in de campagne.
soort project publiciteitscampagne
betreft affiches, folders, flyers, brochures, banieren, borden, uitnodigingen, persmap, animatie, Ster & Cultuur-spot, ansichtkaart, badge, advertenties, placemat, banners
werkzaamheden ontwerp, realisatie

in opdracht van De Nieuwe Kerk Amsterdam
fotografie Erik en Petra Hesmerg
productie Vertical Vision, Riwi Collotype, Zalsman, Muller, Cultuur Enzovoort, John Bake Postproduction

informatiewww.nieuwekerk.nl
beukers scholma
Stacks Image 3929
nieuwe gracht 40, 2011 ng haarlem
beukers scholma
nieuwe gracht 40, 2011 ng haarlem