Stacks Image 362
Stacks Image 755
Stacks Image 723
Stacks Image 369
Stacks Image 766
Stacks Image 873
Stacks Image 809
Stacks Image 813
Stacks Image 823
Stacks Image 861
Stacks Image 843
Stacks Image 841
Stacks Image 855
Stacks Image 867
Eind 2015 was De Fudji-tentoonstelling onze eerste opdracht met Japanmuseum SieboldHuis. Dat beviel van beide zijden en er volgden meer vragen voor het maken van campagnes en belettering van tentoonstellingen. Omdat de samenwerking meer structureel werd hebben we voor een andere aanpak gekozen. Een aanpak die het museum meer op de kaart kan zetten. Een aanpak die naast het aantrekkelijk in beeld brengen van de tentoonstelling zelf, juist ook voor een belangrijk deel het museum in de campagnes herkenbaar laat zijn. De tentoonstellingen Arita. Schilderijen van Debora Makkus en Strijd om de macht. Prenten van Takeda Hideo zijn de eerste twee tentoonstellingen waarbij deze lijn is doorgevoerd. Het SieboldHuis zal in haar uitingen steeds herkenbaar zijn aan het schuine vlak dat in het beeld schuift en dient als drager voor tekst.
soort project publiciteitscampagnes
betreft affiches, folders, uitnodigingen, animaties voor social media, advertenties, ansichtkaarten, tentoonstelingsbeletteringen
werkzaamheden ontwerp, realisatie, productie

in opdracht van Japanmuseum SieboldHuis Leiden
samenstelling en redactie Dick N.W. Raatgever, Teatske Kramer, Marjolijn Goos en Kris Schiermeier
gastconservatoren Chris Uhlenbeck, Bas Verberk, Maureen de Vries, Annemarie Zethof

informatiewww.sieboldhuis.org